środa, 26 stycznia 2011

26-01-2011 Rippers - Harvest Home

Podjąłem mocne postanowienie powrotu do w miarę regularnego prowadzenia i regularnego pisania. Zobaczymy, jak mi wyjdzie.

Gracze:
Do grania zaprosiłem mniej więcej stałą ekipę: Ravena, Roberta i Tomka. Funio i Nelek nie mogli się pojawić.

BG:
Izaak Goldberg - Tomek - rabin.
XP: 1, Rank: Novice
Agility d6, Smarts d6, Spirit d8, Strength d4, Vigor d6
Faith d8, Guts d8, Healing d6, Investigation d6, Notice d6, Persuasion d6, Shooting d6
Languages: English, Hebrew
Charisma -2, Pace 6, Parry 2, Reason 0, Toughness 4 (1), Status 5
Hindrances: Loyal, Outsider
Edges: Arcane Background (Miracles), New Power
Powers: Bolt, Smite, Healing

Richard MacLaren - Raven - szkocki szlachcic.
XP: 6, Rank: Novice
Agility d6, Smarts d4, Spirit d4, Strength d8, Vigor d8
Climb d4, Fighting d10, Guts d6, Notice d4, Stealth d4, Taunt d6
Languages: Romanian, English
Charisma -2, Pace 6, Parry 7 (8), Reason 0, Toughness 8 (1), Status 10
Hindrances: Loyal, One Eye, Outsider
Edges: Brawny, Noble, Quick

Sullivan Carmichael - Robert.
XP: 5, Rank: Novice
Agility d8, Smarts d6, Spirit d6, Strength d6, Vigor d6
Fighting d8, Guts d6, Notice d6, Shooting d8, Swimming d4, Survival d6, Tracking d6
Languages: Arabic, English, Spanish
Charisma 0, Pace 6, Parry 6, Reason 0, Toughness 5, Status 5
Hindrances: Code of Honor, Loyal, Vengeful (minor)
Edges: Brawny, Luck

Tomek wciąż musi się pozbawić Izaaka jednego punktu umiejętności, a Robert prawdopodobnie coś rozwinął Carmichaelowi po poprzedniej sesji, niestety nie mam jego karty postaci.

Scenariusz:
Po raz kolejny poszedłem na łatwiznę, wybierając OneSheeta ze strony Pinnacle. Tym razem padło na Harvest Home, który okazał się słabszym scenariuszem od tego, z którego skorzystałem na poprzedniej sesji.

Przebieg sesji:

Umówiliśmy się na 17 i o dziwo wszyscy pojawili się punktualnie. Oczywiście grać zaczęliśmy z opóźnieniem, bo przecież trzeba było porozmawiać o polityce i głupich przypadkach w pracy.

Całość rozgrywa się w sierpniu 1892 roku.

BG zostają zaproszenie na wesele, jako goście panny młodej, której rodzina sponsoruje Rippersów. Drużyna dostaje trochę czasu na zapoznanie się z pozostałymi gośćmi, z czego nie ma zbytniej ochoty skorzystać. Podjąłem próbę skorzystania z podanych w scenariuszu Dramatic Interludes, ale nie wyszło tak, jak powinno. Przede wszystkim nie doczytałem, że to gracze mają przejąć w nich narrację i potraktowałem je jako losowe spotkania.

Dość szybko przeszliśmy do ostatniej fazy scenariusza, w której rodzina pana młodego postanawia złożyć pozostałych uczestników zabawy w ofierze. Przywołane strachy na wróble (tak, wiem, jak to brzmi) i służba sprawiają solidne kłopoty bohaterom, ale ci ostatecznie wychodzą zwycięsko ze starcia, mimo utraty przytomności przez Izaaka i Sullivana, choć większości BN-ów nie udaje się uratować.

To koniec. Było krótko i przeciętnie.

Experience Points:
Każdy dostał po 2 XP. W sumie BG mają ich następujące ilości:
Izaak Goldberg - 3.
Richard MacLaren - 6.
Sullivan Carmichael - 7.

Uwagi:
1. Znowu boicie się interakcji społecznych. BN-i nie gryzą, a przynajmniej nie zawsze.
2. I znów nie użyliśmy figurek. Nie było na nie miejsca na stole.
3. Ostatnia walka za nudna.

Moja ocena sesji: 2/6.

Brak komentarzy: