niedziela, 16 maja 2010

16-05-2010 Rippers - Unnatural History

Po kilku miesiącach, z kronikarskiego obowiązku, odnotowuję, że taka sesja się odbyła, choć nie pamiętam już dokładnie, kto grał kim. Na pewno pojawili się Raven i Robert, a oprócz nich po raz pierwszy zagrali u mnie w Savage Worlds Sihaja, Jeszua i jeszcze jedna dziewczyna, której imienia nie mogę sobie w tym momencie przypomnieć (Agnieszka?).

Scenariusz, który zdecydowałem się poprowadzić, to Unnatural History, OneSheet pochodzący ze strony Pinnacle.

Po zebraniu grupy, zabraliśmy się za grę. Drużyna zostaje wysłana na przyjęcie do londyńskiego Muzeum Historii Naturalnej z okazji otwarcia nowej wystawy paleontologicznej. Ich celem jest zwerbowanie doktora Richarda Mitchella do grona Rippersów. O ile z podstawowego zadania wywiązują się bez problemu i doktor się na wszystko zgadza, to potem zaczynają się problemy. W tym samym bowiem czasie na pobliskim cmentarzu czarnoksiężnik Alexandros Helios próbuje przywołać armię zombi, a ponieważ magiem jest raczej marnym, coś idzie nie tak. Zamiast cmentarnych zwłok powołuje do nieżycia okazy z muzeum, co sprawia, że drużyna musi sobie radzić z ożywionymi owadami (te udaje się jakoś ominąć), a następnie ze szkieletem tyranozaura i z samym zaskoczonym rozwojem wypadków Heliosem. Najwięcej problemów sprawia drużynie dinozaur, którego ciężko zranić bronią dostępną BG, na szczęście przydaje się zrzucane na niego wyposażenie muzeum.

Po walce rozdałem doświadczenie i zakończyliśmy sesję.

Experience Points:
Każdy otrzymał po 2 XP. BG stałych graczy mają teraz następujące ilości:
Richard MacLaren - 4.
Sullivan Carmichael - 5.

Uwagi:
1. Ze względu na nielubiących takich elementów Sihaję i Jeszuę, nie bawiliśmy się figurkami.
2. Podobało mi się wykorzystanie otoczenia w starciu z tyranozaurem.
3. Ostatnia walka zbyt się rozciągnęła w czasie, przez co byłem nieco znużony jej prowadzeniem.

Moja ocena sesji: 3/6

Brak komentarzy: