czwartek, 19 stycznia 2012

18-01-2012 Evernight - Maski mordercy #3

Na zakończeniu scenariusza pojawili się ci sami gracze co poprzednio.

BG:
Brat Świteń - Raven - Czerwony Rycerz.
Rasa: człowiek
PD: 6, Ranga: Nowicjusz
Duch k8, Siła k10, Spryt k4, Wigor k8, Zręczność k4
Jeździectwo k4, Odwaga k8, Pływanie k4, Spostrzegawczość k4, Walka k8, Wiara k8, Wspinaczka k4
Tempo 6, Obrona 7 (1), Wytrzymałość 7 (1), Charyzma 0
Zawady: Arogancki, Fobia (socjofobia, poważna), Lojalny, Niezdara
Przewagi: Czerwony Rycerz, Ulubieniec Solariona, Zdolności nadprzyrodzone (cuda)
Cuda (10 PM): leczenie, pancerz

Magister Natanko - Kotul - mag z Mizrindoru.
Rasa: człowiek
PD: 6, Ranga: Nowicjusz
Duch k4, Siła k6, Spryt k12, Wigor k10, Zręczność k4
Leczenie k4, Odwaga k4, Pływanie k4, Rzucanie czarów k12, Skradanie k4, Spostrzegawczość k4, Walka k4, Wyśmiewanie k10
Tempo 5, Obrona 4, Wytrzymałość 8, Charyzma 0
Zawady: Chciwy (drobna), Ciekawski, Grubas
Przewagi: Zdolności nadprzyrodzone (magia)
Czary (10 PM): odbicie, pocisk, pancerz

Raynor Wilczy Język - Funio - przyjaciel zwierząt.
Rasa: półelf
PD: 5, Ranga: Nowicjusz
Duch k8, Siła k6, Spryt k6, Wigor k6, Zręczność k6
Odwaga k6, Przetrwanie k6, Skradanie k6, Spostrzegawczość k6, Strzelanie k8, Tropienie k6, Walka k6, Wspinaczka k6, Wyszukiwanie k4, Wiedza (natura) k4
Tempo 6, Obrona 5, Wytrzymałość 6 (1), Charyzma +2
Zawady: Dziwactwo, Honorowy, Lojalny
Przewagi: Przyjaciel zwierząt, Władca zwierząt

Thorgrim Serduszko - Robert - kafar idiota.
Rasa: krasnolud
PD: 7, Ranga: Nowicjusz
Duch k6, Siła k8, Spryt k4, Wigor k10, Zręczność k8
Jeździectwo k4, Odwaga k6, Pływanie k4, Przetrwanie k4, Rzucanie k6, Skradanie k4, Spostrzegawczość k4, Tropienie k4, Walka k8, Wspinaczka k6
Tempo 5, Obrona 5, Wytrzymałość 7 (2), Charyzma 0
Zawady: Analfabeta, Powolny, Śpioch, Tępak
Przewagi: Krępy, Szybki cios, Widzenie w ciemności

Przebieg sesji:
Graliśmy bardzo krótko. Nikt nie podjął się śledzenia kupców, nikt też nie próbował z nimi porozmawiać (tu nie ma się czemu dziwić - mówców w drużynie brak). Poirytowany niemocą drużyny Funio postanawia wziąć sprawy w ręce Raynora. Tropiciel zdobywa truciznę i zaczyna bawić się w snajpera. Zatrute strzały posłane z dachów sąsiednich budynków do mieszkań Morano i Horwatha eliminują ich, wymierzając sprawiedliwość za zdarzenia sprzed lat. Zgodnie z obietnicą medyk oddaje się w ręce sądu i zostaje skazany na śmierć. BG nie próbują go bronić.

Na tym zakończyliśmy sesję z postanowieniem rozegrania kolejnej gdzieś na terenach wiejskich, gdzie umiejętności drużyny okażą się bardziej przydatne.

Punkty Doświadczenia:
Brat Świteń - 3 (w sumie 9)
Magister Natanko - 3 (w sumie 9)
Ojciec Smardzyk - 1 (w sumie 7)
Raynor Wilczy Język - 3 (w sumie 8)
Thorgrim Serduszko - 3 (w sumie 10)


Moja ocena sesji: 2/6.

Brak komentarzy: